måndag 13 juni 2016

Rastlös.se

Idag har det varit en sån dag att jag velat ta lös armen och lägga den åt sidan. Och trött har jag varit. Svullnaden i armhålan har minskat och det är skönt. Men det sticker fortfarande rätt bra på undersidan av överarmen. Och det känns som ett enda stort blåmärke på sidan av ärret i armhålan och på sidan av tutten. Jobbigt när armen tar i sidan, men det ska väl ge med sig. Idag är en sådan dag jag kunde varit utan den känslan.

Spolade av altanen med högtryckstvätten för att få bort allt pollen. Det behövdes. Sedan fick jag besök av makens barnbarn en sväng, riktigt trevligt. Sedan försökte jag vila lite.

När rastlösheten blir som värst är bästa medicinen köra hoj. På med stället och ut en sväng. Det är frihet och botar rastlöshet.

Fixat och trixat lite inför studentfirande imorgon. Dottern till min goa vän Anna tar studenten. Först in till stan och se när dom springer ut och sedan middag hos dom på kvällen. Nu är det tack och godnatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar